مرحله نهايي جشنواره حديث قرارگاه پدافند هوايي در همدان برگزار شد
تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 16:38 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 



 

 

 

مرحله نهايي چهارمين دوره جشنواره حديث قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) با حضور برگزيدگان كشوري از روز چهارشنبه به مدت دو روز در پايگاه هوايي همدان آغاز بكار كرد.

به گزارش روابط عمومي ارتش به نقل از قرارگاه پدافند هوايي؛ معاون تبليغات و روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) روز چهارشنبه در حاشيه برگزاري اين جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مرحله مقدماتي اين مسابقات در بهمن ماه سال گذشته با حضور يك هزار و 169 نفر از كاركنان پايور، 679 نفر از كاركنان وظيفه و 147 نفر از بانوان شاغل و همسران و فرزندان كاركنان برگزار شد.

حجت الاسلام ˈمحمد عديدهˈ افزود: اين مسابقات در بخش آقايان در مقاطع ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان، دانشجو و طلاب و در بخش بانوان در مقاطع ابتدايي، راهنمايي ، دبيرستان، دانشجو، همسران و طلاب برگزار شد.

وي بيان كرد: در مرحله منطقه­اي جشنواره حديث كه اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، يك هزار و 396 نفر از كاركنان پايور، 90 نفر از كاركنان وظيفه،20 نفر از بانوان شاغل حضور داشتند.

معاون تبليغات و روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) افزود: 23 نفر از كاركنان پايور، هفت نفر از كاركنان وظيفه و 9 نفر از خواهران به مرحله نهايي راه يافتند و امروز در همدان به رقابت مي­پردازند.

وي گفت: مرحله نهايي چهارمين دوره جشنواره حديث به مدت دو روز در پايگاه ˈدستنبوˈ  همدان در حال برگزاري است كه 27 نفر از برگزيدگان براي حضور در جشنواره سراسري حديث ارتش انتخاب مي­شوند.

وي اعلام كرد: جشنواره سراسري حديث ارتش نيز 16 و 17 تيرماه سالجاري برگزار مي­شود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا